Job van den Kerkhof   (VOORZITTER)

Hey BBE’ers!

Ik ben Job van den Kerkhof, vierdejaars student Bouwkunde 👷🏻‍♂️, 20 jaar oud en woon in het prachtige Roggel (Midden-Limburg).

Het komende schooljaar 23-24 ben ik de
VOORZITTER van het bestuur van
SVBBE. Het hele jaar door zal ik, samen met de rest van het bestuur, ervoor zorgen dat alle BBE’ers dit schooljaar veel leuke momenten en activiteiten zullen gaan beleven! 🥂🍻

Mocht je vragen hebben over SVBBE en alle activiteiten die de studievereniging organiseert, aarzel dan niet om mij aan te spreken op Zuyd!

Fajar Alnabwani   (COMMISARIS EINDREIS)

Beste BBE’ers,

Mijn naam is Fajer Alnabwani en zit momenteel in het 4e jaar RO.
Ik ben 22 jaar en woon in Heerlen.

Binnen het bestuur van SVBBE vervul ik de rol als commissaris van de studiereis.
Samen met mijn commissieleden hebben wij de verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat we een gezellige en leervolle studiereis voor de 4e jaars organiseren.

Mocht je vragen hebben over de studiereis of iets dergelijks, stuur me gerust een berichtje! 😊

Sep van Wersch   (PENNINGMEESTER)

Noah van Hoogdalem   (PR)

Beste BBE’ers

Mijn naam is Noah van Hoogdalem en ik ben tweedejaars bouwkunde student. Ik ben 21 jaar oud en ik woon in het altijd mooie Mingersborg.

Dit jaar vervul ik binnen SVBBE de rol van Public Relations Functionaris🤝. Ik coördineer de sponsorpakketten en organiseer eventuele excursies🏗️. Ik sta in contact met sponsoren, het bestuur en de studenten.

Ken je nog een bedrijf of heb je zelf een bedrijf. Aarzel dan niet om mij aan te spreken!

Babet Kuipers   (COMMISARIES ACTIVITEITEN)

Lieve BBE’ers

Mijn naam is Babet Kuipers en ik ben tweedejaars bouwkunde student. Ik ben 18 jaar oud en woonachtig in Schin op Geul.🏡

Dit jaar vervul ik binnen SVBBE de rol van Commissaris Activiteiten. Samen met mijn commissie ga ik er voor zorgen leuke activiteiten en feestjes te organiseren voor jullie studenten.💃🏼

Heb jij nog leuke ideeën voor activiteiten, stuur mij dan vooral een berichtje of spreek me aan in de gang!

Tara Rademakers   (COMMISARIES ACTIVITEITEN)

Beste BBE'ers

Mijn naam is Tara Rademakers en ik ben momenteel 2e jaar student bouwkunde Ik ben 21 jaar oud en woon in Illikhoven.

Dit jaar vervul ik binnen SVBBE de rol van Commissaris introductiekamp. Samen met mijn commissie ga ik voor een kamp zorgen om niet te vergeten! 🎉

Mocht je vragen hebben of graag mee willen helpen met het introkamp mag je mij altijd even aanspreken op de wandelgangen🌸