SAMENWERKEN / SPONSEREN SVBBE

Onze studievereniging is altijd actief op zoek naar partners en sponsoren.
Om het volledige sponsorplan in te zien of andere mogelijkheden te bespreken vragen wij u contact met ons op te nemen.

SPONSORPLAN

Pakket 1; Brons:
Wilt u uw bedrijfsnaam onder de aandacht brengen bij onze aankomende professionals? Dan is het pakket ‘’Brons’’ een uitstekende keuze!

Pakket 2; Zilver:
Wilt u uw bedrijfsnaam éxtra onder de aandacht brengen bij onze aankomende professionals? Dan is het pakket “Zilver” iets voor uw bedrijf!

Pakket 3; Goud:
Wilt u uw bedrijfsnaam onder de aandacht brengen bij onze aankomende professionals met de zekerheid gezien te worden? Met het pakket ‘’Goud’’ ontgaat niemand dat ook uw bedrijf een bijdrage levert aan SVBBE.

Pakket 4; Hoofdsponsor:
Door dit pakket te kiezen wordt u de hoofdsponsor van studievereniging Bachelor Built Environment. Hierdoor kunt u aan de aankomende professionals laten zien dat uw bedrijf in de gebouwde omgeving werkzaam is. Door dit pakket weet iedereen dat uw bedrijf de activiteiten mede mogelijk heeft gemaakt.

Opmaak Sponsorplan SVBBE 2023 2024
PDF – 852,6 KB 79 downloads