RICK DE LANG   (VOORZITTER)

Beste Dames en Heren van BK, RO en CiT

Laat ik me even voorstellen.
Ik ben Rick de Lang, derdejaars Student Bouwkunde👷.

Ik ben 22 jaar oud en woonachtig in Beek.

Voor het komende Schooljaar vervul ik de rol van VOORZITTER in het bestuur van de SVBBE, gedurende het hele jaar zal ik samen met de rest van het bestuur ervoor zorgen dat alle BBE’ers dit schooljaar een overschot aan leuke momenten zullen hebben. 🍻🥂

Mocht je vragen hebben over het reilen en zijlen van de SVBBE, schroom niet om mij aan te spreken in de gang.

STEFANIE VAN DE VENNE   (PENNINGMEESTER)

Beste studenten 😊,

Mijn naam is Stefanie van de Venne en ben
momenteel 3e jaars studente bouwkunde.👷

Binnen het bestuur van SVBBE vervul ik de
rol van penningmeester. Dit houdt in dat ik
verantwoordelijk ben voor de geldzaken dat de
financiën op orde zijn.💸

Verder ben ik 19 jaar jong, woon ik nog gezellig
thuis en ben graag sportief bezig. Ook breng ik
graag veel tijd door met familie & vrienden en ben
ik altijd in voor een drankje. 🥂

ESMÉE SOUREN   (PR)

Beste BBE'ers

Mijn naam is Esmée Souren en zit momenteel in het 3e jaar bouwkunde 👷🏻‍♀️.

Ik ben 19 jaar oud en woonachtig in Simpelveld. Ook wel "De poort van het Mergelland"✨️.

Dit schooljaar vervul ik de rol van Public Relations Functionaris🤝🏻. Studievereniging Bachelor Built Environment is een vereniging voor en door studenten van de opleiding Built Environment. Wij zetten ons in voor het verbeteren van de connectie tussen de studenten onderling en tussen de studenten en het bedrijfsleven.

Mijn bijdrage is o.a. het regelen van de sponsorpakketten💰 en eventuele excursies🏗️ . Hierdoor heb ik contact met sponsoren, het bestuur en de studenten.

Verder ben ik altijd in voor een dansje🕺en een drankje🍻 en jullie hopelijk ook🎉!!

NIKKI VAN NOORBEEK   (COMMISARIES ACTIVITEITEN)

Beste BBE’ers,

Mijn naam is Nikki van Noorbeek en ik ben derdejaars bouwkunde studente 👷🏼‍♀️.
Ik ben 19 jaar oud en woonachtig in Vilt.

Dit jaar vervul in binnen de SVBBE de rol van Commissaris Activiteiten. Samen met mijn commissie ga ik zorgen voor leuke activiteiten en feestjes voor jullie studenten 🎉.

Heb jij nog leuke ideeën voor activiteiten of interesse in het worden van een commissielid stuur mij dan vooral een berichtje!

Liefs,

Nikki

LYSSA DE BUEGER   (COMMISARIS INTROKAMP)

Lieve BBE'ers,

Mijn naam is Lyssa, en ik ben momenteel 3e jaar student bouwkunde. Ik ben 19 jaar oud en woonachtig in Heerlen.

Dit schooljaar vervul ik de rol van commissaris introkamp binnen het bestuur van SVBBE. Samen met mijn commissie ga ik mijn beste beentje voor zetten om een fenomenaal introkamp te organiseren voor de nieuwe BBE studenten.

Mocht jij leuke ideeën hebben of interesse hebben om mij te helpen met het organiseren van het introkamp? Stuur mij dan vooral een berichtje!

MILAN LEMMENS   (COMMISARIS EINDREIS)

Beste BBE’ers,

Mijn naam is Milan Lemmens en zit momenteel in het 4e jaar Bouwkunde👷‍♂️.

Ik ben 23 jaar en woon in het smalste stukje van Nederland (Susteren).

Binnen het bestuur van SVBBE vervul ik de rol als commissaris van de studiereis✈️.

Samen met mijn commissieleden hebben wij de verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat we een gezellige en leervolle studiereis voor de 4e jaars organiseren.

Ik voetbal in de hoofdmacht van Sc Susteren en als bijbaantje werk ik in de horeca.

Verder doe ik graag mijn biceps trainen 🍻😉 en houd ik van een feestje🎉.

Mocht je vragen hebben over de studiereis of iets dergelijks, stuur me gerust een berichtje!

Groetjes,

Milan Lemmens